Gegutste Vleermuis stempel/ Carved Bat stamp

20/10/2013

Dit weekend hebben mijn zus en ik de verjaardag van onze moeder gevierd. Morgen zal ik laten zien wat ik voor haar gemaakt heb (ik ben er zo trots op!), maar ik wilde vandaag graag iets delen wat Suzanne en ik vanochtend hebben gemaakt: een vleermuis stempel! Gegutst uit een oude gum. Ontwerp door mij, uitvoering door mijn zus. Is hij niet schattig? Leuk om aan mijn Halloweenkaarten toe te voegen.
---
This weekend we celebrated our mother's birthday. Tomorrow I'll show you what I made her (I am so proud of what I made!), but for today I wanted to share a little project my sister Suzanne en I made this morning: a bat stamp! Carved by my sister, design by me. Isn't it cute? Something to add to my Halloween cards.

No comments :

Post a Comment

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...