Picknick

15/06/2013

Vanmiddag heb ik heerlijk in het park gezeten. De zon liet zich helaas niet altijd zien, maar dat kon de pret niet drukken. Voor de aanstichtster van dit gezellig samenzijn, Marjolein, heb ik een kaart gemaakt. Marjolein en ik maken deel uit van een quilting bee (samen met Dorine van Atelier Bydo), en ik wilde de kaart daarom een patchwork-karakter meegeven. De kaart is samengesteld uit een aantal inchies, een twinchie (2x het formaat van een inchie) en wat stroken van ongeveer 1 bij 2 inch die ik uit het papierblok dat je hiernaast ziet heb gesneden (gekocht bij de Action). Al deze vlakken heb ik bewerkt met Vintage Photo en Seedless Preserves Distress inkt, op sommige delen heb ik nog wat gestempeld. Ik ben erg tevreden met de uitkomst!
---
I spent a lovely afternoon in the park today. Even though the sun would not always come out, it was fun. I made a card for the instigator of this event, my friend Marjolein. Marjolein and I belong to a quilting bee (together with Dorine of Atelier Bydo) and that's why I wanted the card to have a patchwork-feel. I used a couple of inchies, a twinchie (a piece of paper twice the size of an inchie) and some pieces that measure 1 by 2 inch that I cut out of the paperpad you see on the right. I distressed the paper with Seedless Preserves and Vintage Photo distress ink, and stamped them. I am very pleased with the results!


1 comment :

  1. Suzanne ScheerenJune 15, 2013 11:08 pm

    Ik kan weer niets anders zeggen dan mooi hoor!

    ReplyDelete

Bedankt voor je bericht!

Thank you for leaving a message!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...